LECTIA DE WINDSURFING

 
 
 
Joi, 08 iulie am avut lecţia de windsurfing. Bine mai întâi am prezentat meteo împreună cu Violeta, apoi am mers la lecţia de windsurfing cu LUCIAN, GABI, SIMONA, bineînţeles eu, împreună cu antrenorul nostru LULU. Fata mea dormea la ora aia nu a vrut sa vină să mă vada. Lecţia de windsurfing a decurs foarte bine. Eu zic că m-am descurcat de minune pe uscat dar, din păcate, nu am intrat în apă să îmi pun în practică lecţiile dobândite de la LULU. Din fericire, din patru concurenţi doar doi şi-au dus la capăt lecţiile, şi anume GABI şi SIMONA. Au fost premiaţi cu un modem de la VODAFONE pentru curajul lor. Bravo lor! Prietenii m-au întrebat de ce nu am avut şi eu curajul de a pluti pe apă cu windsurf-ul, dar le-am spus că nu am putut. Poate data viitoare o să fiu un as. Deocamdată îi las pe alţii să fie glorioşi, iar eu mă întorc la scris. Da, e destul de târziu, o să las scrisul pentru mâine. "La urma-urmelor, e şi mâine o zi" aşa a zis Scarlett O'Hara din "Pe aripile vântului". 
 
Noapte bună!
 

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii