O seara in Mamaia

 

 

 


 Seara in Mamaia este o feerie de culori, incepand din Satul de Vacanta si terminand cu discotecile de pe plaja spre nordul statiunii. Plecam de la hotel, dupa ce dadeam nisipul jos de pe noi, ne aranjam si ne parfumam, sa luam cina in oras. Dupa cina incepeam plimbarea. Intai ne-am plimbat cu telegondola in nocturna. Extraordinar de frumos, din pacate poze din telegondola nu avem doar ce-am filmat, dar se vede super de sus. Aqua Magic-ul, digul Regelui unde tata spune ca era o cofetarie, eu nu stiu, nu eram nascuta pe atunci. Coboram din telegondola si ne indreptam spre Satul de Vacanta unde mancam diverse: vata de zahar, porumb fiert, inghetata, beam bere, mai mancam un mic. Sotul meu facea misto de noi, fetele, ca nu ne apuca burta de atatea amestecuri, dar nu aveam nimic. Fetele s-au dat in caleasca Cenusaresei, ne-am dat toate trei in masinute, ca sa ii arat sotului ca nu degeaba am carnet de conducere. In sfarsit, indreptandu-ne spre hotel ne plimbam prin statiune pe la fantanile cu apa, care sunt o realizare dupa revolutie. Este o feerie, cum am spus, luminate din pardoseala, faceam slalom printre ele. Ce daca ne udam! Pana la hotel Caraiman aveam timp sa ne uscam. Am mancat inghetata la Terasa cu Balansoare, apoi plimbare pe malul marii, mirosul de apa sarata. Sa stiti ca ma facut baie in mare, noaptea, nud. Am iesit din apa, aveam prosop la noi, m-am sters si mi-am pus hainele pe mine. A fost super. Nu stiu, ma cam repet cu super, dar alt cuvant nu stiu. Marea mi-a placut de cand ma stiu, si acum cand lipsesc finantele, mi-e foarte greu sa accept ca nu voi mai ajunge curand la mare. Deci, v-am povestit o noapte petrecuta in Mamaia. 

Noapte buna!

La buna vedere!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii