Vacanta

 


 

 Buna, bine v-am gasit. 

Aceasta este prima postare in blogul meu. Sper sa va placa ce o sa gasiti aici. Imi aduc aminte ce zarva era cand intram in vacanta de vara si trebuia sa plecam la mare. Pe timpul lui Ceausescu mergeam cu cortul la mare. Incepeam pregatirile cu o saptamana inainte. Plecam la bunica la tara si veneam cu rosii, castraveti, branza de capra, oua, carne de porc si carnati pusi la topitura. Acasa faceam bagajul si incarcam biata Dacie pe care tata o are si acum dupa 32 de ani. Cea mai grea asteptare era cea de dinainte de plecare. Seara tata se culca de la ora 8.00 si nu aveam voie sa il deranjam eu si sora mea. Ne bagam si noi in pat, dar cine dormea? Pe la ora 2.00 noaptea se trezea tata, bineinteles si eu ca sa il ajut la ce mai trebuia facut. In sfarsit, plecam in jur de ora 3.00. Simteam cu adevarat ca ne apropiem de mare dupa ce traversam podul Vadul Oii - Giurgeni. Dupa aceea trecea timpul atat de repede incat ne trezeam deja la Ovidiu si de acolo mai era putin pana in Mamaia. Primul lucru pe care il faceam cand ajungeam la corturi in Mamaia, langa Restaurantul Marea Neagra era sa coboram din masina, eu si sora mea, si sa fugim la mare sa intram cu picioarele in apa. Dupa vreo cateva minute veneam si ajutam la instalarea cortului. Era frumos si atunci. Faceam lungi plimbari prin toata statiunea, ne plimbam cu titi-carul, mergeam la Acvariu in Constanta care si acum este la fel de neschimbat. Oricum am avut parte de multa distractie. Si acum ma distrez cu sotul si cu fetita mea, dar ale tineretii valuri... ce sa fac! Mi-e dor de vremurile cand nu aveam nici o grija. Parintii se ocupau de toate. Acum si eu sunt parinte si trebuie sa ma ocup eu de tot. 

O seara buna, va ureaza Dana

La buna vedere!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii