SCHOLL VELVET SMOOTH

Eheeei, a trecut mult timp de cand nu am mai postat ceva.
Acum promovez pila electronica cu cristale de diamant SCHOLL VELVET SMOOTH, pe care am primit-o spre testare de la BuzzStore si Scholl Romania. Cum am ajuns sa testez pila? Pai, foarte simplu: m-am inscris pe site-ul BuzzStore, si acolo am participat la toate campaniile de testare, printre care si SCHOLL VELVET SMOOTH. Daca vreti sa va inscrieti si voi, dati click pe acest link si va inscrieti . Aveti noroc deoarece a inceput deja o alta campanie, si anume:
Incearca inovatia Persil Power-Mix Caps GRATUIT chiar la tine acasa!
Dupa ce am fost aleasa, am completat o declaratie pe care am scanat-o si am trimis-o impreuna cu copie de pe Cartea de Identitate si, in cateva zile mi-a sosit coletul prin curier, la usa!

 

Am desfacut coletul si ceva stralucitor m-a orbit! Ce era? Era capatul rotativ al pilei care contine cristale de diamante pentru pielea ingrosata a talpilor! 

 

 

Dupa ce a inspectat coletul, fetita mea cea mica Ana Maria, a luat pila Scholl Velvet Smooth si gelul emolient Velvet Smooth (primit cadou, ca ajutor al pilei)si a vrut sa incerce ea prima sa-si catifeleze calcaiele. Dar mami, adica eu, i-a explicat ca ea nu are nevoie de catifelare deoarece picioarele ei sunt deja de printesa, dar ale lui mami nu sunt, asa ca mami trebuie sa incerce prima acest produs inovator. 

 

 

Pila Scholl Velvet Smooth, este foarte buna! Am testat-o si mi-am facut picioare catifelate, moi si cu fata pentru sandale. Acum am spa la mine acasa, fara a mai trece pe la salon! 

 

 

Si, acum... ta-naaa, poza cu sandalele: 

 

 

Vedeti! Picioare pregatite pentru sandale! ''Picioare frumoase/ Atat de usor'' ˝Secretul meu pentru calcaie moi si catifelate chiar la mine acasa-pila electronica cu cristale de diamant, Scholl Velvet Smooth. O recomand tuturor!˝ Multumesc inca o data, BuzzStore si Scholl Romania pentru oportunitatea pe care mi-au dat-o de a testa pila electronica Scholl Velvet Smooth, pe care o recomand din toata inima! 

La buna vedere!

Trimiteți un comentariu

6 Comentarii