RACORIRE TOTALA - BERGENBIER

Buna, dragii mei!

A sosit si mult asteptatul colet de la Buzzstore si Bergenbier

 

 
Am desfacut coletul care contine: 6 x Bergenbier bere blonda, doza 500 ml cu ambalaj temosensibil 6 x Bergenbier bere Fresh Soc, doza 500 ml cu ambalaj termosensibil 1 x odorizant auto Fiind femeie, nu am primit si minge. Doar masculii au avut acest privilegiu. Apoi am trecut la treaba! Am bagat berea la congelator! Au avut dreptate: cand muntii au devenit albastri, berea a fost rece si buna de baut. 
 
 
Iar berea Fresh Soc m-a dat gata! Nu ma gandeam ca o sa fie atat de buna! Chiar este doza maxima de racorire! Nu am cuvinte sa descriu aceasta senzatie minunata! In curand vor veni si prietenii mei pentru a degusta minunata bere! Voi reveni cu alte impresii! 
 
LA RECE, BINEINTELES! 
 

Trimiteți un comentariu

5 Comentarii