Persil Power Mix Caps

Am primit spre testare PERSIL POWER MIX CAPS de la Buzzstore si Persil.
Deschizand coletul mi-am dat seama ca am foarte mult de lucru! Pentru mine, a fost si este o mare provocare noul PERSIL POWER MIX CAPS! Prima provocare pentru PERSIL POWER MIX CAPS, a fost fata de masa plina de suc de capsuni!
Dupa ce am spalat fata de masa cu PERSIL POWER MIX CAPS, fata de masa arata impecabil!
. Bucuroasa de un asemenea rezultat promitator, am impartit mostrele prietenelor si prietenilor mei!
Prietenii mei au numai cuvinte de laude pentru performantele noului PERSIL POWER MIX CAPS cu dubla concentratie. O alta provocare pentru PERSIL, au fost sosetele albe ale fetitei mele de 4 ani! A venit cu ele de la gradinita foarte murdare!
Mi-a fost frica de rezultat, dar noul PERSIL POWER MIX CAPS cu dubla concentratie de gel si pudra si-a facut datoria!
Sosetele si-au revenit la culoarea lor normala! RECOMAND TUTUROR DIN TOT SUFLETUL, NOUL PERSIL POWER MIX CAPS!

Trimiteți un comentariu

2 Comentarii

  1. Am folosit si eu Persil si am fost foarte incantata de rezultate. Nu ma gandeam ca ma va ajuta sa scot cateva pete imposibile. Sa il folosesti cu placere.

    www.rokolla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu ma gandeam, sa stii ca este asa de bun!

    RăspundețiȘtergere