BATISTE - samponul uscat fara apa - un produs revolutionar

Buna, fetelor! 

Am primit un colet de la Buzzstore si Batiste, in care am avut surpriza sa gasesc doua spray-uri mari: Batiste sampon uscat fruity & cheeky cherry si Batiste sampon uscat XXL volume, plus 6 mostre de sampon uscat XXL volume si 6 vouchere de reducere la Sensiblu pentru prietenele mele.

 

In colet mai erau si cateva surprize pentru o petrecere de sarbatori! Am impartit fetelor mostrele si au fost foarte multumite de rezultat! 

 

 

Cele doua produse de la Batiste, sunt revolutionare. Intre doua spalari pe cap, te poti ajuta de ele pentru a trece cu bine peste o problema capilara. Am folosit cele doua produse si sunt foarte multumita de ele! Le recomand tuturor prietenelor mele! 

 

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii