Protejam Frumusetea cu produsele CIEN de la LIDL!

Am primit spre testare de la BuzzStore si LIDL Romania, produsele de la CIEN.
. Surpriza este foarte mare, deoarece produsele sunt foarte bune in comparatie cu pretul mic. Am inceput testarea cu crema de maini hidratanta - Almond Oil & Shea butter. Are un miros placut, hidrateaza intens si lasa pielea catifelata!
Apoi, a venit randul cremei antirid de zi cu Coenzima Q10, acid hialuronic si Vitamina E. Acest amalgam de ingrediente ajuta la hidratarea pielii, reduc aparitia unor riduri noi si protejeaza piele impotriva imbatranirii premature. In Franta, crema antirid cu Coenzima Q10 a primit recunoasterea “Les Victoires de la Beauté”.
Crema antirid de noapte cu Coenzima Q10, o completeaza cu succes pe cea de zi avand aceleasi ingrediente care ajuta tenul, hidratandu-l intens!
Piesa de rezistenta a fost de departe Crema de dus cu ulei de la CIEN. Dupa ce m-am spalat cu aceasta crema de dus, pielea a ramas moale la pipait, mirosind bine si delicat.
Familia mea este extrem de multumita de aceste produse, inclusiv si eu! Am vorbit cu toate prietenele mele si le-am recomandat cu tarie aceste produse de la CIEN, deoarece, deoarece raportul calitate - pret este nemaipomenit de bun! 
Cu produsele CIEN de la LIDL, Protejam Frumusetea romancelor!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii