Articulatiile mele si Dr. Hart

Ca pe orice persoana, dupa o anumita varsta incep sa te doara toate. Pe mine ma dor articulatiile de la genunchi, in special articulatiile genunchiului stang, drept pentru care Dr. Hart si cei de la Buzzstore s-au gandit la mine.
Am primit un colet, care contine urmatoarele:

1 cutie Dr. Hart Complex pentru articulatii

1 cutie DR. Hart Crema calmanta 100 ml

1 saculet din saten care contine sare de baie si lavanda
1 pix Dr Hart
11 x vouchere cu 35% discount valabile in farmaciile Sensiblu pentru mine si pentru 10 prieteni de ai mei

Ghidul de BUZZ cu instructiunile de realizare a pasilor campaniei pe care il parcurg acum.
Ma apuc de testat, si va spun ce-am aflat! Din cate am auzit sunt produse foarte bune!
Buzzstore, Dr. Hart, #buzzdrhart!

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii